מהן השקעות אלטרנטיביות [תקציר]   (דצמבר 15, 2019)

המאמר מהן השקעות אלטרנטיביות, מתייחס לעולם ההשקעות הפיננסיות ומדבר על התופעה של השקעות אלטרנטיביות שזכו לפופולריות גוברת בשנים האחרונות. הוא מגדיר השקעות אלטרנטיביות כהשקעות שונות מההשקעות המקובלות, ומתייחס אליהן כאל אלטרנטיבה להשקעות המוכרות בבנקים, בחברות הביטוח, ולהשקעות דרך הבורסה.

השקעות אלטרנטיביותהמאמר מתייחס לסיכונים בהם נתקלים המשקיעים בעת ביצוע השקעה אלטרנטיבית ומדגיש שבטרם ההשקעה יש לבדוק את מאפייני ההשקעה האלטרנטיבית כולל סכום מינימלי, תקופה נדרשת, נזילות, תשואות לאורך זמן, בטוחות, דרך יציאה מההשקעה, יתרונות וחסרונות, ועוד.

אימוץ מושגים כמו "השקעה סולידית" בחלק מהפרסומים על השקעות אלטרנטיביות מחייב בדיקה מדוקדקת של ההשקעה הספציפית והפעלת ביקורתיות ובחינה מעמיקה.

בנוסף, המאמר מתייחס לכך שההשקעות האלטרנטיביות אינן תלויות בגופים פיננסיים כמו בנקים וקופות גמל, ומציין כי גם משקיעים פרטיים קטנים יכולים להשקיע בהן. השקעות אלטרנטיביות יכולות להתאים למשקיעים קטנים, כמובן בהתאמה לצרכים והבנת הסיכונים שבהן.

בנוסף, המאמר מדגיש שעולם ההשקעות האלטרנטיביות אינו מפוקח ואין בו רגולציה וכי על המשקיעים לבדוק היטב האם יוכלו לסמוך על הגופים והאנשים שמציעים להם את ההשקעה האלטרנטיבית שבחרו.

בסיכום, המאמר מציין שהשקעות האלטרנטיביות הן אופציה חדשנית בעולם ההשקעות הפיננסיות, אך יש לגשת אליהן בזהירות ולבדוק בעיון את המאפיינים שבהן לפני השקעה. כמו כן, כדאי להשתמש ביועצי השקעות מומחים בתחום.

כנסו לקריאת המאמר המלא: מהן השקעות אלטרנטיביות.

לפרטים נוספים מלאו את הטופס

    הרשמה ניוזלטר

    דילוג לתוכן