אנו מבצעים בקרה שוטפת, על פעולות ההשקעה שמבצעים לקוחות ייעוץ ההשקעות שלנו ובודקים את העמלות ששולמו לגוף הפיננסי דרכו ביצעו את הפעולה. לא פעם מצאנו טעויות בחיוב שביצעו גופים פיננסים אלה.
להלן שני מיילים שקיבלנו מהלקוחה שלנו לאחר שגילינו שהבנק גבה ממנה 2,350 ₪ יותר ממה שהיה אמור לגבות, בעת רכישת ניירות ערך.
מייל ראשון של הלקוחה:
תודה רבה רויטל.
אפנה לבנק לקבלת החזר. את שמה לב שגם הם וגם בנק… (שם הבנק שמור עמנו) מנסים כל הזמן לתמרן עם העמלות… "הלקוח ישים לב, לא נורא, נחזיר לו, הלקוח לא ישים לב, יופי, הרווחנו……"
אגב – פניתי לא מזמן לבנק בעניין חידוש התנאים שנתנו לנו לעמלות בני"ע, וסגרתי איתם המשך הדיל הקודם, אז אני ממש לא מבינה מה קרה פה…….
אדווח לך אחרי שאבקר שם.
תודה רבה ויום כיפי,
חנה (שם בדוי)
והנה מייל מהלקוחה שלנו אחרי הביקור בבנק:
הי רויטל,
העין החדה שלך
+ ביקור קצר שלי, מצוידת במכתב שלך וכל התדפיסים הרלוונטיים
+ שיחה נעימה ועניינית עם יועץ השקעות שם
= קרוב ל-2,400 ₪ החזר, כבר בחשבון עו"ש.
תודה רבה !
חנה (שם בדוי)
כמובן ששמחנו לקבל את הדיווח על התיקון וקבלת ההחזר.
בהמשך למקרה זה ומקרים דומים בעבר, כתבנו מאמר בשם: עמלות בנקאיות בשיטת מצליח. אם גם אתם רוצים לקבל שירות ייעוץ השקעות איכותי ובין השאר לוודא שאתם משלמים עמלות מתאימות.